Masz pomysł na stoisko, spakowane wizytówki, wydrukowane materiały promocyjne, ale zastanawiasz się w jaki sposób możesz jeszcze bardziej wyróżnić swoją obecność na targach TransLogistica Poland?  Poniżej znajdziesz kilka sprawdzonych sposobów, aby w pełni wykorzystać potencjał targów.

 

PREMIERY I NOWOŚCI TARGOWE

Czy wiesz, że statystycznie aż 55% uczestników odwiedza targi TransLogistica w poszukiwaniu nowości branżowych? Jeśli planujesz premierę nowego na polskim rynku produktu, innowacji, rewolucji technologicznej, koniecznie nas o tym poinformuj!

 

WYDARZENIA I GOŚCIE SPECJALNI

Jeśli w trakcie targów na stoisku planujesz:

• podpisanie ważnej umowy handlowej/partnerskiej
• wizyta gości specjalnych / znanych osób
• jubileusz firmy, mini bankiet / cocktail party
• mini-koncerty, pokazy, konkursy i loterie
• prezentacja nowości / innowacyjnych produktów w Państwa ofercie
• specjalna oferta na Państwa produkty dostępna tylko w trakcie targów
• promocja firmy przez znaną osobę / blogera / maskotkę firmowa

Daj nam znać! „Zrobimy hałas” wokół Twojego wydarzenia. Chętnie pomożemy w promocji poprzez dostępne nam narzędzia marketingowe, zarówno przed jak i w trakcie targów! Branża TSL i potencjalni klienci dowiedzą się o tym jeszcze przed targami, co dodatkowo zachęci ich do odwiedzenia Twojego stoiska.

 

PROMOCJA PRZED I W TRAKCIE TARGÓW

Zachęcamy do skorzystania ze sprawdzonych rozwiązań promocji firmy przed, w trakcie i po targach. Jeżeli nie zaplanowałeś jeszcze żadnych wydarzeń specjalnych, skorzystaj z naszych gotowych propozycji: DODATKOWE OPCJE PROMOCJI. Możesz wykorzystać również gotowe materiały marketingowe, dostępne do pobrania poniżej. Nie pozwól by Twoje stoisko zniknęło w gąszczu targowej oferty.

  1. Zamieść nasz baner w swojej stopce mailowej oraz w stopkach pracowników Twojej firmy
  2. Zamieść w swoich kanałach Social Media oraz na www informację, że będziesz na targach TransLogistica Poland i sukcesywnie o tym przypominaj!
  3. Wyślij mailing do bazy swoich obecnych oraz potencjalnych klientów, że będą mogli zobaczyć Twoją firmę podczas targów. Koniecznie podaj numer stoiska Twojej firmy.
  4. Poinformuj swoich klientów za pomocą swoich kanałów Social Media o tym, co na nich czeka na Twoim stoisku! (Jakie marki? Jakie produkty? Jakie atrakcje?)
  5. Przygotuj ofertę specjalną dostępną tylko podczas TransLogistica Poland i poinformuj o niej swoich klientów za pomocą kanałów Social Media oraz mailingu.
  6. Umieść na swojej stronie podlinkowany baner TransLogistica Poland
  7. Podziel się wszystkim tym, co przygotowałeś na targi TLP z naszym działem marketingu! Wyślij nam listę produktów, promocji, premier czy atrakcji obecnych na Twoim stoisku podczas targów (wszelkie materiały wysyłaj na adres mailowy: [email protected]).

 

EFEKTYWNA PROMOCJA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

Przygotowaliśmy przewodnik, który pomoże w sprawnym wykorzystaniu potencjału mediów społecznościowych do skutecznej promocji uczestnictwa w Targach TransLogistica Poland. Oto kluczowe kroki:

  1. Wzbogać swoje posty o hasztag #translogisticapoland – zwiększy to widoczność treści.
  2. Angażuj się i komentuj posty dotyczące TransLogistica Poland, poszerzając zasięg wydarzenia.
  3. Skorzystaj z materiałów dla mediów społecznościowych udostępnionych na portalu wystawcy, zawierających informacje o stoisku i lokalizacji.
  4. Zaplanuj trzy posty informacyjne przed targami, opisujące udział w wydarzeniu – najlepiej w tygodniowych odstępach.
  5. Śledź relacje z wydarzenia poprzez obserwowanie hasztagu #translogisticapoland, aby być na bieżąco.
  6. Podziel się relacjami i doświadczeniami z dni targowych.

Pełen przewodnik po działaniach promocyjnych w mediach społecznościowych znajdziesz [TUTAJ].

MATERIAŁY DO POBRANIA

Wystawcy poprzednich edycji