Masz pomysł na stoisko, spakowane wizytówki, wydrukowane materiały promocyjne, ale zastanawiasz się w jaki sposób możesz jeszcze bardziej wyróżnić swoją obecność na targach TransLogistica Poland? Poniżej znajdziesz kilka sprawdzonych sposobów, aby w pełni wykorzystać potencjał targów.
PREMIERY I NOWOŚCI TARGOWE
Czy wiesz, że statystycznie aż 55% uczestników odwiedza targi TransLogistica w poszukiwaniu nowości branżowych? Jeśli planujesz premierę nowego na polskim rynku produktu, innowacji, rewolucji technologicznej, koniecznie nas o tym poinformuj!
WYDARZENIA I GOŚCIE SPECJALNI
Jeśli w trakcie targów na stoisku planujesz:
• podpisanie ważnej umowy handlowej/partnerskiej
• wizyta gości specjalnych / znanych osób
• jubileusz firmy, mini bankiet / cocktail party
• mini-koncerty, pokazy, konkursy i loterie
• prezentacja nowości / innowacyjnych produktów w Państwa ofercie
• specjalna oferta na Państwa produkty dostępna tylko w trakcie targów
• promocja firmy przez znaną osobę / blogera / maskotkę firmowa
Daj nam znać! „Zrobimy hałas” wokół Twojego wydarzenia. Chętnie pomożemy w promocji poprzez dostępne nam narzędzia marketingowe, zarówno przed jak i w trakcie targów! Branża TSL i potencjalni klienci dowiedzą się o tym jeszcze przed targami, co dodatkowo zachęci ich do odwiedzenia Twojego stoiska.
PROMOCJA PRZED I W TRAKCIE TARGÓW
Zachęcamy do skorzystania ze sprawdzonych rozwiązań promocji firmy przed, w trakcie i po targach. Jeżeli nie zaplanowałeś jeszcze żadnych wydarzeń specjalnych, skorzystaj z naszych gotowych propozycji: DODATKOWE OPCJE PROMOCJI. Możesz wykorzystać również gotowe materiały marketingowe, dostępne do pobrania poniżej. Nie pozwól by Twoje stoisko zniknęło w gąszczu targowej oferty.
EFEKTYWNA PROMOCJA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Przygotowaliśmy przewodnik, który pomoże w sprawnym wykorzystaniu potencjału mediów społecznościowych do skutecznej promocji uczestnictwa w Targach TransLogistica Poland. Oto kluczowe kroki:
Pełen przewodnik po działaniach promocyjnych w mediach społecznościowych znajdziesz [TUTAJ].