Masz pomysł na stoisko, spakowane wizytówki, wydrukowane materiały promocyjne, ale zastanawiasz się w jaki sposób możesz jeszcze bardziej wyróżnić swoją obecność na targach TransLogistica Poland? Poniżej znajdziesz kilka sprawdzonych sposobów, aby w pełni wykorzystać potencjał targów.
PREMIERY I NOWOŚCI TARGOWE
Czy wiesz, że statystycznie aż 55% uczestników odwiedza targi TransLogistica w poszukiwaniu nowości branżowych? Jeśli planujesz premierę nowego na polskim rynku produktu, innowacji, rewolucji technologicznej, koniecznie nas o tym poinformuj!
WYDARZENIA I GOŚCIE SPECJALNI
Jeśli w trakcie targów na stoisku planujesz:
• podpisanie ważnej umowy handlowej/partnerskiej
• wizyta gości specjalnych / znanych osób
• jubileusz firmy, mini bankiet / cocktail party
• mini-koncerty, pokazy, konkursy i loterie
• prezentacja nowości / innowacyjnych produktów w Państwa ofercie
• specjalna oferta na Państwa produkty dostępna tylko w trakcie targów
• promocja firmy przez znaną osobę / blogera / maskotkę firmowa
Daj nam znać! „Zrobimy hałas” wokół Twojego wydarzenia. Chętnie pomożemy w promocji poprzez dostępne nam narzędzia marketingowe, zarówno przed jak i w trakcie targów! Branża TSL i potencjalni klienci dowiedzą się o tym jeszcze przed targami, co dodatkowo zachęci ich do odwiedzenia Twojego stoiska.
PROMOCJA PRZED I W TRAKCIE TARGÓW
Zachęcamy do skorzystania ze sprawdzonych rozwiązań promocji firmy przed, w trakcie i po targach. Jeżeli nie zaplanowałeś jeszcze żadnych wydarzeń specjalnych, skorzystaj z naszych gotowych propozycji: DODATKOWE OPCJE PROMOCJI. Możesz wykorzystać również gotowe materiały marketingowe, dostępne do pobrania poniżej. Nie pozwól by Twoje stoisko zniknęło w gąszczu targowej oferty.
- Zamieść nasz baner w swojej stopce mailowej oraz w stopkach pracowników Twojej firmy
- Zamieść w swoich kanałach Social Media oraz na www informację, że będziesz na targach TransLogistica Poland i sukcesywnie o tym przypominaj!
- Wyślij mailing do bazy swoich obecnych oraz potencjalnych klientów, że będą mogli zobaczyć Twoją firmę podczas targów. Koniecznie podaj numer stoiska Twojej firmy.
- Poinformuj swoich klientów za pomocą swoich kanałów Social Media o tym, co na nich czeka na Twoim stoisku! (Jakie marki? Jakie produkty? Jakie atrakcje?)
- Przygotuj ofertę specjalną dostępną tylko podczas TransLogistica Poland i poinformuj o niej swoich klientów za pomocą kanałów Social Media oraz mailingu.
- Umieść na swojej stronie podlinkowany baner TransLogistica Poland
- Podziel się wszystkim tym, co przygotowałeś na targi TLP z naszym działem marketingu! Wyślij nam listę produktów, promocji, premier czy atrakcji obecnych na Twoim stoisku podczas targów (wszelkie materiały wysyłaj na adres mailowy: [email protected]).
EFEKTYWNA PROMOCJA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Przygotowaliśmy przewodnik, który pomoże w sprawnym wykorzystaniu potencjału mediów społecznościowych do skutecznej promocji uczestnictwa w Targach TransLogistica Poland. Oto kluczowe kroki:
- Wzbogać swoje posty o hasztag #translogisticapoland – zwiększy to widoczność treści.
- Angażuj się i komentuj posty dotyczące TransLogistica Poland, poszerzając zasięg wydarzenia.
- Skorzystaj z materiałów dla mediów społecznościowych udostępnionych na portalu wystawcy, zawierających informacje o stoisku i lokalizacji.
- Zaplanuj trzy posty informacyjne przed targami, opisujące udział w wydarzeniu – najlepiej w tygodniowych odstępach.
- Śledź relacje z wydarzenia poprzez obserwowanie hasztagu #translogisticapoland, aby być na bieżąco.
- Podziel się relacjami i doświadczeniami z dni targowych.
Pełen przewodnik po działaniach promocyjnych w mediach społecznościowych znajdziesz [TUTAJ].