Własne stoisko podczas TransLogistica Poland to niewątpliwie najlepsza i najbardziej efektywna forma promocji, dająca wymierne korzyści i najszersze dotarcie do uczestników targów.

W celu zmaksymalizowania tych korzyści, warto zadbać o odpowiednią ekspozycję, wyróżnić się pośród konkurencji i dać się zauważyć potencjalnym klientom. 

Jak to zrobić? Wybierz jeden z gotowych Pakietów Sponsorskich lub skorzystaj z Dodatkowych Form Promocji.

Pakiety Sponsorskie

Sponsor Główny, Sponsor Rejestracji Odwiedzających, czy Sponsor Strefy Konferencji, to tylko kilka z przykładów tego, jak możesz promować Twoją markę podczas targów. 

Pakiety zawierają unikatowe, niedostępne dla innych firm świadczenia marketingowe, dlatego wybierając jeden z nich masz pewność, że w sposób szczególny wyróżnisz się w przestrzeni targowej.

Uczestnicy targów z pewnością nie przeoczą logotypu Twojej marki!

Dodatkowe Formy Promocji

Twój baner nad wejściem głównym, dystrybucja gadżetów w recepcji, a może promocja za pośrednictwem www.translogistica.pl i naszych mediów społecznościowych?  
Daj się zauważyć uczestnikom targów i zostaw konkurencję w tyle!

Zachęcamy również do aktywnego udziału w programie merytorycznym targów.

Plebiscyt Przyjazny Pracodawca TSL

Plebiscyt promuje firmy, które zapewniając godne i przyjazne warunki zatrudnienia, dbają o dobro swoich pracowników i rozwój miejsc pracy.

Kapituła konkursu co roku wyróżnia trzech laureatów spośród firm małych, średnich i dużych.

UWAGA! Udział w plebiscycie jest bezpłatny. Jeśli reprezentujesz firmę TSL lub dostawcę produktów i usług dedykowanych tej branży, koniecznie zgłoś ją do udziału!