Pierwszym etapem przygotowań do udziału w TransLogistica Poland jest wybór i dokonanie rezerwacji powierzchni w dogodnej lokalizacji.
Nie masz jeszcze miejsca? Zapytaj o stoisko!
Jeśli masz już zagwarantowaną lokalizację i zastanawiasz się jak zaaranżować powierzchnię lub podnieść standard stoiska, masz kilka możliwości:
Oferujemy gotowe, wygodne moduły targowe (z pełnym wyposażeniem i wydrukiem spersonalizowanych grafik na ścianach stoiska), które wyniosą ekspozycję Twojej firmy na inny poziom.
Stoisko PREMIUM posiada funkcjonalność i prezentuje się jak indywidualna zabudowa targowa, ale to rozwiązanie znacznie tańsze i nie wymaga wielogodzinnego projektowania. W zależności od wielkości powierzchni wybierasz jeden z dostępnych modułów, dostarczasz nam projekt graficzny i to wszystko. Budową, serwisem i demontażem konstrukcji zajmujemy się my.
Oferujemy stoiska PREMIUM w wariantach od 20 do 60m2.
Jeśli chcesz podkreślić unikalny charakter ekspozycji, możemy polecić Ci jednego z naszych zaufanych i wieloletnich partnerów technicznych, który zaprojektuje i zbuduje stoisko specjalnie dla Twojej firmy.
INDYWIDUALNA zabudowa targowa to rozwiązanie „szyte na miarę” potrzeb wizerunkowych i budżetu wystawcy. Stoisko może uwzględniać np. niestandardową wielkość powierzchni, wysoką, kilkumetrową lub nawet piętrową zabudowę, podłogę na podeście, wielkoformatowe ekrany multimedialne itp.
Zarówno moduły PREMIUM jak i zabudowę INDYWIDUALNĄ możesz uzupełnić np. o podwieszenie reklamowe nad stoiskiem, dzięki czemu Twoja firma będzie widoczna z różnych, nawet odległych części hali.
W zależności od zastosowanych rozwiązań może to być np. baner wiszący, sztywna konstrukcja ramowa z oświetleniem, element obrotowy lub nawet system ekranów multimedialnych / telewizorów.
Przygotowania do udziału w TransLogistica Poland nie muszą kończyć się na wyborze lokalizacji i zabudowie targowej. W celu zmaksymalizowania korzyści płynących z udziału w targach warto zadbać o odpowiednią ekspozycję, wyróżnić się pośród konkurencji i dać się zauważyć potencjalnym klientom. Jak to zrobić?
Reklama w katalogu dla odwiedzających, dystrybucja gadżetów, baner reklamowy na stronie translogistica.pl, a może ekspozycja pojazdu / naczepy w hali targowej lub przed wejściem?
Przygotowaliśmy dla Ciebie szereg Dodatkowych Form Promocji