Własne stoisko podczas TransLogistica Poland to niewątpliwie najlepsza i najbardziej efektywna forma promocji, dająca wymierne korzyści i najszersze dotarcie do uczestników targów.

W celu zmaksymalizowania tych korzyści, warto zadbać o odpowiednią ekspozycję, wyróżnić się pośród konkurencji i dać się zauważyć potencjalnym klientom.

Jak to zrobić? Przygotowaliśmy szereg możliwości w kilku kategoriach:

Reklama w katalogu i punkcie rejestracji odwiedzających

Opis firmy w katalogu targowym masz zagwarantowany w ramach udziału.

A co gdyby obok opisu zamieścić również całą stronę reklamy lub razem z broszurą wręczać odwiedzającym ulotki i firmowe gadżety reklamowe?

Chcesz, by Twoje logo znalazło się na „Smyczach dla Odwiedzających”? Zauważy je każdy uczestnik i znajdzie się prawdopodobnie na setkach zdjęć publikowanych przez nich w Internecie.

Promocja w przestrzeni targowej

Baner nad stoiskiem, roll-up w holu głównym, czy seria naklejek podłogowych, prowadzących ruch bezpośrednio do stoiska firmy, to tylko kilka możliwości, które gwarantują nieunikniony kontakt uczestników z Twoją reklamą.

Targi odbywają się w dwóch halach, więc rozsądnym pomysłem jest też dystrybucja materiałów reklamowych w przestrzeni targowej, by kierować ruch odwiedzających do Twojego stoiska.

Ekspozycja wielkogabarytowa

NOWOŚĆ! Specjalna propozycja dla producentów i dystrybutorów środków transportu (ciągników siodłowych, naczep, kontenerów itd.), którzy chcieliby zaprezentować ofertę przewoźnikom i operatorom logistycznym.

Teraz możesz ustawić obiekt nie tylko na placu przed wejściem na halę, ale również w środku, na stoisku Twojej firmy!

W tej kategorii możesz zaprezentować też inne obiekty wielkogabarytowe, jak balony reklamowe, samochody osobowe, totemy, windery, wyświetlacze LED itp.

Promocja na stronie translogistica.pl

Oferujemy unikalną możliwość zamieszczenia banera reklamowego nad formularzem rejestracji online.

Biorąc pod uwagę, że rejestracja online jest obowiązkowa, możesz mieć pewność, że każdy odwiedzający zobaczy Twoją reklamę!

Możliwości jest znacznie więcej. Możesz promować się m.in. na stronie głównej targów lub w zakładce poświęconej programowi konferencyjnemu.

Udział programie merytorycznym

TransLogistica to miejsce wymiany poglądów i debaty nt. aktualnych problemów branży.

W tej edycji kładziemy szczególny nacisk na bogaty program wydarzeń towarzyszących, konferencji, paneli dyskusyjnych itp.

W zależności od tematyki poszczególnych wydarzeń i poruszanych zagadnień, możesz wystąpić w roli eksperta lub dokonać prezentacji produktowej firmy.

Prezentacja na forum targowym to idealne miejsce dla firm wprowadzających na rynek wszelkie nowości i innowacje!

Punkt informacyjny na targach pracy

Od kilku lat, części biznesowej towarzyszą Targi Pracy Branży TSL- TransLogistica Jobs.

Wydarzenie gromadzi wiarygodnych pracodawców, specjalistów poszukujących możliwości rozwoju zawodowego oraz absolwentów i studentów wkraczających na rynek pracy.

Szukasz pracowników lub stażystów? Dołącz do TransLogistica Jobs!

Targi współorganizowane są przez wydawcę serwisu Pracujwlogistyce.pl,  jedyny w Polsce portal specjalizujący się w tematyce rynku pracy branży TSL.

Plebiscyt Przyjazny Pracodawca TSL

Plebiscyt promuje firmy, które zapewniając godne i przyjazne warunki zatrudnienia, dbają o dobro swoich pracowników i rozwój miejsc pracy.

Kapituła konkursu co roku wyróżnia trzech laureatów spośród firm małych, średnich i dużych.

UWAGA! Udział w plebiscycie jest bezpłatny. Jeśli reprezentujesz firmę TSL lub dostawcę produktów i usług dedykowanych tej branży, koniecznie zgłoś ją do udziału!

Dodatkowe Formy Promocji: