Korzyści z uczestnictwa w międzynarodowych targach transportowych
Międzynarodowe targi TransLogistica Poland to jedno z największych wydarzeń branży TSL w Europie Środkowo-Wschodniej, które co roku gromadzi tysiące uczestników. W jednym miejscu spotykają się firmy transportowe, spedycyjne i logistyczne, a także producenci, dystrybutorzy i dostawcy poszukujący nowoczesnych rozwiązań.
Co nas wyróżnia? Przede wszystkim skala, prestiż wydarzenia, profesjonalny charakter i ugruntowana pozycja. Na targi transportowe w Polsce co roku wracają wystawcy, co potwierdza skuteczność eventu.
Czy warto być wystawcą na targach branżowych? Sprawdź korzyści, jakie daje ta rola.
TransLogistica Poland – największe targi logistyczne w Europie Środkowo-Wschodniej
Targi TSL TransLogistica Poland odbyły się już 11 razy! W 2024 roku wzięło w nich udział 430 wystawców i 12 000 uczestników z 30 państw. Blisko 50% wystawców reprezentowało firmy zagraniczne. Zobacz realne liczby z poprzedniej edycji targów logistycznych w Polsce!
Renoma targów zapewnia setki szans na zaprezentowanie rozwiązań logistycznych osobom decydującym w branży TSL i to z różnych zakątków świata.
Jako wystawca, masz szansę na nawiązanie wartościowych relacji biznesowych, podpisanie kontraktów i wyróżnienie się na tle konkurencji. Bezpośrednia styczność z odwiedzającymi zapewnia pozyskanie nowych klientów, dostawców i sponsorów.
Targi TransLogistica Poland – dlaczego warto zostać wystawcą?
Przede wszystkim ze względu na wpływ na rozwój Twojej firmy. Prestiżowy event zapewnia szereg korzyści, spośród których możemy wymienić:
Budowanie relacji biznesowych i networking – najważniejsze korzyści
- Nowe znajomości otwierają drogę do ekspansji na nowe rynki
- Spotkania z liderami branży TSL zwiększają Twoje szanse na długofalowe kontrakty
- Wydzielone strefy B2B umożliwiają kameralne rozmowy z ekspertami
Bezpośrednie promowanie marki i wzrost rozpoznawalności
Twoje stoisko jest Twoją wizytówką – zbuduj wiarygodność i zaprezentuj sposoby działania produktów i innowacji. Możesz wykorzystać dodatkowe opcje promocji:
- katalog wystawców,
- media społecznościowe,
- mailing do uczestników,
- reklamy na stronie wydarzenia.
Analiza rynku i monitoring konkurencji
Targi logistyczne dają korzyści w postaci obserwacji działań konkurencji i ich podejścia do klienta. Wystawcy mogą czerpać inspirację od firm bardziej doświadczonych. Rozszerzenie wiedzy o potrzebach rynku wpływa także na usprawnienie procesów sprzedażowych.
Na naszej stronie możesz zapoznać się z realnymi liczbami dotyczącymi wystawców i odwiedzających wydarzenie.
Jak skutecznie pozyskać klientów na targach spedycyjnych i logistycznych?
Czy udział w targach rzeczywiście przekłada się na większą sprzedaż? – Strategiczne działania podczas eventu staną się Twoim najlepszym narzędziem do zdobywania klientów.
- Zostań wystawcą, by wyróżnić się wśród konkurencji i przyciągnąć potencjalnych klientów.
- Wykorzystaj networking – osobiste rozmowy z decydentami z firm logistycznych, transportowych i spedycyjnych mogą zapewnić Ci nowe kontrakty, zarówno podczas wydarzenia, jak i po nim.
- Przygotuj dobrze swoje stoisko – materiały promocyjne, prezentacja usług i produktów przyciągną uwagę odwiedzających.
- Docieraj do właściwych osób i zyskuj długofalowe współprace – przewoźnicy, dystrybutorzy i producenci mogą bezpośrednio nawiązać kontakty z firmami poszukującymi konkretnych rozwiązań logistycznych.
- Poszerzaj swoją rozpoznawalność – udział w renomowanych targach, takich jak TransLogistica Poland, wzmacnia wizerunek Twojej firmy i zwiększa sprzedaż w dłuższej perspektywie.
Jakie firmy najbardziej korzystają na targach transportowych?
Dodatkowe korzyści czekają firmy, które zdecydują się na wzięcie udziału w panelach dyskusyjnych, konferencjach i warsztatach. Spotkanie sektora transportu i spedycji umożliwia umówienie osobistych spotkań z ekspertami B2B.
Dowiedz się, jak przygotować się do targów.
Kto może wziąć udział w targach?
Targi transportowe są organizowane dla przedsiębiorców, dystrybutorów i kontrahentów z sektora TSL. Zapewniamy profesjonalny charakter wydarzenia, eliminując osoby spoza branży. Targi nie są miejscem dla przypadkowych gości, osób prywatnych i rodzin. Wydarzenie jest zamknięte również dla wycieczek szkolnych i młodzieży.
Prowadzimy dane statystyczne, dzięki którym wiemy dokładnie, kto odwiedza targi i w jakim celu.
Jak zostać wystawcą na międzynarodowych targach spedycyjnych?
Krok 1: Wypełnij formularz zgłoszeniowy
Krok 2: Wybierz najlepszą lokalizację dla swojego stoiska
Krok 3: Skorzystaj z dodatkowych opcji promocji
Liczba miejsc jest ograniczona. Sprawdź dostępność miejsc, zarezerwuj stoisko już dziś i zostań wystawcą na jednych z największych targach TSL w Europie Środkowo – Wschodniej!
Targi TSL Warszawa
Międzynarodowe targi transportu, spedycji i logistyki rozwijają sektor TSL zrzeszając firmy logistyczne z kraju i zza granicy. Dołącz do grona wystawców i wykorzystaj pełen potencjał międzynarodowych targów dla firm transportowych.