TransLogistica Poland to największe w Europie Środkowo-Wschodniej wydarzenie biznesowe dla osób zawodowo związanych z branżą transport – spedycja – logistyka.
Kładziemy szczególny nacisk na jakość odwiedzających i gromadzimy szczegółowe dane statystyczne, dlatego doskonale wiemy kto i w jakim celu odwiedza targi oraz czego na nich szuka.
Co może zyskać Twoja firma uczestnicząc w targach w charakterze wystawcy?
Przewoźnicy, firmy logistyczne i spedycyjne mają możliwość bezpośredniego dotarcia do przedsiębiorstw produkcyjnych, sieci handlowych i dystrybutorów wszelkiego rodzaju (załadowców i właścicieli ładunków), a więc podmiotów korzystających i poszukujących usług TSL.
Dostawcy technologii i rozwiązań dedykowanych branży TSL (m.in. telematyki, karty paliwowych, opłat drogowych, taboru transportowego itp.) mogą dotrzeć do właścicieli flot pojazdów, przewoźników, spedytorów i operatorów logistycznych.
Stawiając wyłącznie na biznesowy charakter targów, staramy się eliminować z nich osoby niepożądane, m.in.:
– natrętnych sprzedawców oferujących produkty i usługi niezwiązane z tematyką targów
– przypadkowe osoby prywatne i rodziny, które przychodzą na inne targi tylko dla zabicia czasu
– młodzież i wycieczki szkolne
– etatowych „kolekcjonerów” i „zbieraczy gadżetów”